بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


بدرود آقای اجنبی ...

 

http://upload7.ir/imgs/2014-02/86998387443906395801.jpg

 

آقا ولاسکو به ورزش دوستان آن طرف آبها متذکر شو که یک مربی دو ملیتی وقتی وارد ایران می شود چگونه مورد حمایت اهالی رسانه و مردم ورزش دوستش قرار می گیرند!بگو که این مردم حتی حاضر هستند برای قدردانی از زحمات آنان منافع تیم ملی کشورشان را به خطر بیاندازند و با مربی ی که یک سال دیگر قرار داد دارند،بخاطر اصرار وی در کمال بی میلی آنرا فسخ نمایند!
البته آقای ولاسکو به مردم کشورت یه موقع نگویید که برخی از مردم،اصحاب رسانه و صاحب نظران ورزشی ایران وقتی بازیکنی ایرانی برای تیمش حدود یک دهه زحمت کشیده و عناوین و افتخارات زیادی را کسب کرده،بخاطر تنبیه کردن وی برایش بیانیه صادر می کنند و انواع و اقسام توهین ها و اتهامات را به وی نسبت می دهند و وقتی همان بازیکن به تیم دیگری می رود اما نمیتواند آنجا همان بازدهی قبلش را داشته باشد و به ناچار فسخ قرار داد میکند، آنرا در کمال تعجب بازیکنی آماتور و معمولی می خوانند،منتهی وقتی یک اجنبی که دائما در ستایش آن می نویسند و از حرفه ای بودن وی و آداب بین اللملیش نقل و قول میکنند،وقتی تمام افکار و رفتار حرفه ای خودش را کنار می گذارد و از احساساتش برای جدا شدن از تیم ملی کشورشان صحبت میکند،حاضر هستند به راحتی آب خوردن قرار دادش را فسخ کنند !
آقای ولاسکو به مردم آرژانتین بگو که مردم ایران ورزشکاری که قرار است در مقابل ستاره این روزهای فوتبال جهان و کشورشان در جام جهانی برزیل بازی کند را به سخره می گیرند،چه برسد به خود آقای مسی!
اما حاضرند خیلی زود تغییر عقیده بدهند و کمپین حمایتی و عذرخواهی برای بازیکن خارجی تشکیل بدهند ولی کاری به بازیکن وطنی خودشان نداشته باشند!
آقای ولاسکو به مردم کشورت بگو در ایران حاضر هستند بخاطر حمایت های کورکورانه از یک اجنبی دو ملیتی در یک برنامه زنده تلویزیونی مربی موفق داخلی خود را به سخره بگیرند و برای تکمیل کار خود برای مربی اجنبیشان کف مرتب بزنند!
آقای ولاسکو:
از شما بابت تمام زحمات چند ساله ای که برای والیبال ایران کشیدید،تشکر می کنیم!
از اینکه جوانان با استعداد،آماتور و بی امکانات اما تیغه زن ایرانی را به بازیکنان حرفه ای و صاحب سبک و پر قدرت در دنیا تبدیل کردید از شما سپاسگذاریم.

با وجود اینکه بر خلاف سرمربی تیم ملی فوبال کشورمان برای بار دوم هم بی سر و صدا و به دور از هیاهوی رسانه ای به ایران بازگشتید اما به جای اینکه دنبال بازیکنان با تجربه و تقریبا پیر والیبال بروید و احیانا برای آسودگی خاطر و حفظ وجهه بین المللی خود از بازیکنان دو ملیتی دعوت به همکاری کنید،بازیکنان جوان و با روحیه کشورمان را به میدان فرا خواندید و از نتیجه نگرفتن و خراب شدن سابقه ورزشی خود نترسیدید،سپاسگذاریم!
آقا,ولاسکو از اینکه برعکس سرمربی تیم ملی فوتبالمان از بازیکنان مسن و تقریبا ثابت ایران در یک دهه اخیر دائما استفاده نکردیدو آرام آرام و خیلی محترمانه آنها را کنار گذاشتید و رو به جوانان با کیفیت و آینده دار ایرانی آوردید از شما متشکریم.
آقای ولاسکو از شما ممنونیم که با وجود آنکه با اخلاق و رفتاری حرفه ای پای به کشور ما گذاشتید و تقریبا تا انتهای مدت حضورتان آنرا حفظ کردید و در کنارش به خوبی این خصلت ذاتی خود را وارد رگهای بازیکنان ایرانی کردید از شما سپاسگذاریم.
از شما بخاطر اینکه نخواستید برای نشان دادن نظم و دیسیپلینتان با کنار گذاشتن بازیکنان محبوب و ستاره و صد البته کارآمد حرفه ای بودنتان را به رخ مردم کشورمان بکشانید از شما متشکریم.
آقای ولاسکواز این لحظات واپسینی که در کشورمان حضور دارید،به خوبی استفاده کرده و در چمدان مسافرتی شما انبوهی ازاحساسات پاک ایرانی قرار می دهیم و از شما میخواهیم ضمن رساندن سلام ما به مردم کشورت آرژانتین و فوتبالیستان توانای آن _خصوصا بازیکن افسانه ای چون آقای مسی_ این سوغاتی مردم ایران را با کمال احترام به دست هم وطن هایتان برسانید واز قول مردم ایران به آنها بگویید،شاید ما کمی عجول و زود باور هستیم ولی احترام به یکدیگر و رعایت ادب را از بزرگانی چون کورورش کبیر به ارث برده ایم.
جان کلام:آقای ولاسکو منتظر بازگشت مجدد شما به کشورمان هستیم،همانطور که بی صبرانه منتظر برگزاری دیدار تیم ملی ایران مقابل آرژانتین و ستاره افسانه ای آن هستیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 11 / 1392برچسب:مربیان خارجی,ولاسکو,تیم ملی والیبال ایران, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com